groups

HR/Office/Finance

Samen bouwen aan sterke werkrelaties voor een duurzame bedrijfscultuur.

“Samen bouwen we aan een succesvolle werkplek.”

Demi de Jong

HR Administrator

”Investeer in talent en bouw aan de toekomst”

Bram Out

Corporate Recruiter

”Boekhouding is niet alleen cijfers, maar de oplossing voor bedrijfsproblemen”

Darrin Franken

Financial Administrator

HR/Office/Finance

Ons HR/Office/Finance-team valt onder SB Group en is verantwoordelijk voor onze labels: Social Brothers, WP Brothers en 2DIGITS

De rollen

Het HR/Office/Finance-team speelt een cruciale rol in het ondersteunen van al onze labels en het waarborgen van een soepele dagelijkse operatie. De verantwoordelijkheden omvatten onder meer recruitment, leren & ontwikkelen, medewerkerstevredenheid en compensatie, maar ook het beheren van dagelijkse financiële processen en kantoorbeheer. Hierdoor zorgen wij ervoor dat onze medewerkers optimaal kunnen bijdragen aan het succes van SB Group. Ons doel is een omgeving creëren waarin iedereen met plezier werkt en de ruimte heeft om te groeien, zowel professioneel als persoonlijk.

Ben je geïnteresseerd in een carrière in dit vakgebied? Bekijk hieronder onze actuele vacatures!

Staat jouw droombaan er niet tussen?

Maak dan een Jobalert aan en je ontvangt een mail als er nieuwe vacatures zijn.

Veelgestelde vragen

Heb jij vragen over het werken bij SB Group? Kijk of jouw vraag en antwoord bij onze FAQ staat. Kan je niet vinden wat je zoekt? Laat het ons weten. We helpen je graag.

Digital Marketing
Welke verschillende rollen vallen er onder het Digital Marketing team?
keyboard_arrow_down

Digital Advertising & Data Specialisten: onze Digital Advertising & Data Specialisten beheren en optimaliseren campagnes voor diverse kanalen, zoals Meta en LinkedIn, en zorgen voor meetbare resultaten.

SEO Specialisten: onze SEO Specialisten zetten zich in voor de optimale vindbaarheid van onze opdrachtgevers.

Content Specialisten: de Content Specialisten vormen het creatieve brein achter onze marketingcampagnes.

Creative Marketeer: onze Creative Marketeers schrijven pakkende content, zoals social media posts, blogs en artikelen, en laten klanten en onszelf stralen op websites en social media kanalen.

Sollicitatie
Hoe ziet het sollicitatieproces eruit?
keyboard_arrow_down

Ons sollicitatieproces bestaat uit drie stappen: eerst een online kennismakingsgesprek, gevolgd door een assessment om je vaardigheden te beoordelen, en tot slot een tweede gesprek om dieper in te gaan op je werkzaamheden en je kwaliteiten.

Wanneer krijg ik een reactie op mijn sollicitatie?
keyboard_arrow_down

Binnen zeven dagen na ontvangst van je sollicitatie ontvang je van ons per e-mail een bericht of je wordt uitgenodigd voor een eerste gesprek. Mocht dit niet het geval zijn, dan nemen wij eveneens binnen deze termijn contact met je op om je hiervan op de hoogte te stellen.

Hoe ziet het eerste gesprek eruit?
keyboard_arrow_down

Het eerste gesprek vindt doorgaans online plaats via Google Meet en wordt geleid door onze corporate recruiter, Bram Out. Dit kennismakingsgesprek duurt ongeveer 30 minuten en biedt zowel de kandidaat als de recruiter de kans om elkaar beter te leren kennen en te onderzoeken of er een goede match is.